10/02/2006

Friday Night Out

Medan alla lyckligt lottade samlats med sina nära vänner och har det fnittrigt och busigt, för att sedan gå ut denna fredag kväll, så har jag själv (efter att ha pussat på pojken - åh vad jag saknat det!) fixat iordning mig inför jobbet. Titta, Bacardi tröjan åkte på igen! Spejsade till den tråkiga klädkoden med mina nya örhängen.

Tänkte passa på att tipsa alla er partymänniskor som ännu inte haft nöjet att smaka, att beställa en Golden Cadillac nästa gång ni går ut. En söt drink med 1/3 grädde, 1/3 Galliano och 1/3 Creme de Cacao, mums! Fick pappas chef att bli förtjust i den till och med, och efter den incidenten kom han alltid och frågade mig ifall jag visste några andra goda drinkar.


Slutligen tänkte jag avsluta min flitiga blogg-fredag genom att lägga ut en bild på min VILA- outfit. Syster köpte en jättefin party-top som man knyter en rosett på där bak, som hon klantigt nog inte provade. Vilket resulterade i att den var för liten för henne. Men jag fick på mig den och hon var så tapper att hon gav den till söta lilla mig, och de passade finfint ihop med Vila city-shortsen. Tjoho!

1 comment:

  1. Anonymous10:20 pm

    Jätte snyggt tillsammans det där. Hur bra är det inte att ha en syster som ger bort sina kläder?! Lucky u!

    ReplyDelete