21/02/2006

You've Got Mail

Ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med?! Det är bara ett mail. Det är bara en bild. Men folk kommer så döma mig efter den bilden. Det känns lite pirrigt och tja, ytligt. Den trevliga agenten som raggade upp mig på Berghs informationskväll jag var på för några veckor sedan hörde av sig och frågade ifall någon från MIKAs kontaktat mig, och manade mig till att höra av mig en gång till. Så jag gjorde det, och tänkte att jag slår på stort och skickar bilden som jag hade som chefredaktör till gymnasietidningen. Inte hela tjugo minuter senare får jag ett svarsmail där personen jag mailat informerar mig om att hon ska visa bilden för resten av kollegorna och återkomma imorgon. Oh my. Snacka om nervöst! Do-dee-dam, nu ska jag försöka tänka på något annat resten av dagen...

2 comments:

  1. Anonymous7:23 pm

    Hoppas det går bra!

    ReplyDelete
  2. Åh, tack. Snällt av dig. Jag har bestämt mig för att försöka se lättsamt på det.

    ReplyDelete