17/02/2006

Blue Suede Shoes



Dessa var faktiskt adorable, båda färgerna OCH till ett resonabelt pris! Skulle jag stöta på dem i en butik skulle jag direkt plocka åt mig min storlek och gå bort mot kassan. Men jag vet att jag tjänar mer på att gå runt ytterligare och spana runt efter superskorna. Två butiker senare kanske jag upptäcker ännu snyggare skor, kanske billigare dessutom. Det jag lärt mig av shoppingrusning de senaste åren är att det är smartast att kolla runt vad som finns på marknaden först, sedan slå till.

Bilder från Asos.com

3 comments:

  1. Anonymous11:47 pm

    Åhh de är as snygga! Det är pissigt att man inte kan beställa dem!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:49 pm

    så himla underbara!

    ReplyDelete
  3. Man borde skriva en protestlista så de skickar till Sverige ändå. Å andra sidan har jag kontakter som bor i UK så... hm...

    ReplyDelete