07/02/2006

Update: Today's Outfit

Jaha, vad har hon på sig idag? Säkert ingen som undrar, men jag är en linslus innerst inne och så är det kul med kläder i olika kombinationer. Min personliga stil är kanske inte vad alla själva skulle klä sig i, men jag trivs och tycker om att va lite different ibland.

Vit topp - Vero Moda
Brun wrap klännig - Gina Tricot
Vita Big Star Jeans
Whiskeyfärgade Andrea Moda stövlar
Halsband och matchande armband från Diwali - Indiska

Nej, nu ska jag gå och sy! Tjoho!

7 comments:

  1. Anonymous8:55 pm

    Snyggt, gillade wrapen! (:

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:08 pm

    wrappen var hur söt som helst! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:32 pm

    finfin blogg...

    ReplyDelete
  4. Joanna & Sheida: jag fyndade den på rean och var från början lite osäke rpå den, men den har lixom grown on me now. Kul att inte bar jag har ögon för den :D
    Prettyinpink: åh men tack!

    ReplyDelete
  5. snygg outfit och fin spegel :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:12 pm

    Snygga stövlar!

    ReplyDelete
  7. Rachelle: spegeln? Ja den tycker jag oxå om. Fick den av mina kära päron efter att jag tjatat ihjäl dem om en helfigursspegel... :P
    Tess: tack! De är mina nya älskare :D

    ReplyDelete