12/02/2006

The Case of the Black Coat

Denna svarta kappa hittade man på Revolve Clothing Network, där man kan köpa kläder från ett stort sortiment designers, och den uniform-inspirerade skönheten är från Diabless. Pure love.

Jag vill ha en svart sak. Vad är smartast att investera i, en svart trench coat eller en svart kappa?
Jag har visserligen en jättefin röd kappa från H&M (call me little red riding hood) men en svarting behövs också. Damn, egentligen borde jag helt enkelt ge upp alla regissör-drömmar och öppna en retail store där jag köper in varor från alla märken jag vill ha. Jag sa det till syster häromdagen, att funkar inte min Plan A, när jag kommit hem från Australien och försökt ett tag, så är en egen butik Plan B.

1 comment:

  1. Anonymous11:04 am

    Du är lite rolig ibland,,,,
    "jag vill ha en svart sak",Ronnie tänker "At your service". "...en svarting behövs",du måste erkänna att det låter lite komiskt,need a black slave or something? Annars så tycker jag att du borde ha ditt plan A och B som Prio 1 och 2, d.v.s. Först bli rik och framgångsrik i film för at sedn ha råd med att starta egen butikskedja. Det låter iaf som bra planer du har.

    P.s Hope ya don't mind me reading your blog D.S
    /R

    ReplyDelete