20/02/2006

Dress To Impress

Vilken fantastisk klänning Mischa Barton hade på sig på Orange British Academy Film Awards! Vid första ögonkastet ser den inte lika förtrollande ut som när man tittar nämare, förbi den stora blomman och ser det enda axelbandet i silver och hur den är bar i ryggen samt det överhängande tygstycket med volangen där fram. Underbart. Får mig att vilja sy en egen version, med en kortare längd, kanske knälång. Får spåna på det där...

Jag önskar det fanns fler tillfällen för mig att klä up mig i exempelvis cocktail-klänningar. Balen under gymnasiet var en höjdpunkt och min klänning var ett sagolikt mästerverk, verkligen! Hm, är det inte någon som gifter sig snart?

2 comments:

  1. Anonymous7:34 pm

    =( Kan inte se din balklänning! =( Kan du hjälpa? länken fungerar inte..Står typ: u don't have permission to view this site...:/

    ReplyDelete
  2. Oj, länken krånglade... Tack för att du påpeka det, nu är det fixat! :D

    ReplyDelete