27/02/2006

Polo Players And A Lady

En sådan här scen måste jag bara ha någon gång i en film. Jättesnyggt! En välklädd lady, klädd i en vacker aprikostonad Prada kreation, omgiven av massa smått smutsiga polospelande män, en påkostad inredning med en mustig heltäckningsmatta och en skrytsam tavla på väggen. Plaza Hotel i Buenos Aires närmare sagt. Hm, det finns inte så många uppmärksammade polo-filmer, va? Det skulle väl vara The Great Gatsby.

Bilden är från Vogues featured story och sätter Daria Werbowy i fokus. Förutom den första bilden så skriker följande uppslag om kreativitet och romantik så jag kan inte motstå att lägga ut den med. Misha måste posta inspiration! Dans är ju det mitt liv kretsar kring! En sensuell tango på kullerstensgator. Svar: Ja, jag har en fascination för kullerstenar. "Likt ett pussel under mina fötter..." Sedan har jag ända sedan Casablanca dyrkat lekfulla effekter som skuggor åstadkommer. Like a moth to a flame.

No comments:

Post a Comment