09/02/2006

Presenting the Down Under Project


VAD ÄR DOWN UNDER?

För de som inte visste så är mina stora drömmar här i livet att bli en regissör. Jag ska plugga filmproduktion i Australien nästa år. Så jag är ett steg på väg för att förverkliga mina drömmar. Nu är jag också en stor fanatisk följare till många TV-serier och har Joss Whedon som en av mina guru. Men hur många TV-serier från Australien har ni hörts talat om? Alla känner till The OC, One Tre Hill, Desperate Housewives osv. Så den ultimata planen är att när jag fått kött på benen, erfarenhet på nacken, så ska jag lansera en TV-serie som utspelar sig i Australien.

Vad har One Tre Hill och The OC för något gemensamt?
Den gemensamma faktorn jag syftade på var då att det är en plats som namnet syftar på. Det är två storslagna TV-serie roch det verkar vara en given success att ha en plats med i titeln, så Down Under it is!

I mina ögon skulle inte One Tree Hill vara fullt så bra om det inte vore för basketen och musiken, The OC skulle inte vara lika vackert för ögat om inte för modet, Gilmore Girls och Buffy skulle inte blivit hyllade av mig om inte för dialogen. Tanken är att mitt Down Under projekt ska innehålla allt det här. Det är en avlägsen dröm, men det är kul att pilla och planera. Så här introducerar jag en av karaktärernas personliga stil. Dessa kollage hjälpe rmig att putsa på deras personligheter. Har ni några kommentarer, eller första intryck ( döm hunden efter håren, läs folk efter kläderna de bär...) så upplys mig!



Brun tank top från Next Era - Buckle Inc.
Dragonfly Queen t-shirt - Buckle Inc.
Lila Glitter Rose Hoodie - Delia's
Brunt skärp med kopparfärgade detaljer - Buckle Inc.
BKE jeans - Buckle Inc.
Halsband från Buckle Inc.
Längre modell av jean shorts från - Buckle Inc.
Bruna sneakers från Lacoste - Neiman Marcus
Triple Five Soul väska - 80s Purple
Armband av Bill Adler - 80s purple

1 comment: