26/02/2006

Parasite in Ramones?!


Skulle jag också vara snuskigt rik skulle jag också flasha omkring i snuskigt snygga kläder. Det är det enda som gör Parasite Hilton till intressant, och sedan så kroppen antar jag. Alla har sina ljusa stunder, vi vet att Paris har många dåliga. Men oftast så lyckas hon med kläderna. Ja när hon har sådana på sig alltså... Men hon kan inte gå och förstöra en så underbar Ramones t-shirt genom att ha på sig den sådär! Jag som älskar min svarta t-shirt, och så har hon gått och förstört heligheten genom att visa sig i den offentligt !

How can you resist the spirit of Rock & Roll High School, Blietzkrieg Bop eller Joey Ramones version av What A Wonderful World. Skulle inte klockan vara fem på morgonen skulle jag lyssna sönder Hey Ho Let's Go albumet nu. Men nej, nu är det sovdags. Lystring kudden, here I come!

No comments:

Post a Comment