18/02/2006

Bedtime Gossip

Åh vad jag är trött, på ett sådant där härligt sätt så man bara längtar tills man får lägga huvudet på kudden och tuppa av utav utmattning. Okej, inte riktigt så hänsynslöst trött är jag, men sådär lagom som man bör vara efter att ha jobbat till klockan fyra på morgonen. Tack och lov så existerar Sara och hon har bil, så då slapp man höra mer av vissa kommentarer som "jag säger det, skulle jag inte ha fru hemma så skulle jag...". Nej, tack. Det hjälper nog inte heller att man uttalar sig om saken framför fem andra människor. Förstå allt tissel och tassel, för att inte nämna skvaller som kommer uppstå efter det där. Som om jag inte redan försökt lugna ned folk efter "Är det sant att du och han har sex?". Vart får folk allt ifrån? På något lustigt sätt får allt mig att skratta. Det är ju ganska komiskt, egentligen...

Godnatt.

No comments:

Post a Comment